woensdag 25 februari 2015

Wie is wie? Een heuse wedstrijd!

Ik liet vandaag pasfoto's maken.
Van mijn oudste en van mijn jongste zoon.

De oudste is erin geslaagd zijn Kids-ID te kraken. De jongste heeft er nog geen.
En omdat we binnen een maand een weekendje in Frankrijk vertoeven om even alle dagelijkse beslommeringen achter ons te laten (popel popel), moet ik dringend 2 Kids-ID's bestellen. En dus trokken we vandaag naar de fotograaf om pasfoto's te maken.

Thuisgekomen bekeek ik eens rustig de pasfoto van Siegert en uit nieuwsgierigheid toverde ik ook de 'eerste' pasfoto's van de andere kinderen uit de doos. Om zo eens te kijken op wie hij nu het meest gelijkt.
Persoonlijk vind ik dat heel moeilijk om te zeggen, ze lijken wel wat op elkaar, maar hebben toch elk hun eigen trekken. Al moest ik bij 1 fototje toch ook even denken wie het was :-)

En dan nu - - - tromgeroffel - - - een wedstrijdje

Kijk en raad:
Wie is wie? 

Wie raadt wie wie is, mag persoonlijk een zakje of doosje doopsuikers naar keuze komen afhalen.
En als je er al eentje hebt? Dan krijg je er nog eentje!
(en weet je die moeilijke namen van mijn kinderen niet meer, kijk links op deze blog)

Veel kijk- en raadplezier!




7 opmerkingen:

  1. Ik denk dat 1 Torben is, 2 Siegert, 3 Pjotr en 4 Hilke. Heb ze nog niet veel life gezien, maar een gokje wagen mocht toch ook hoop ik????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas helaas, niet helemaal correct. Torben en Pjotr zijn omgewisseld. (Tip: mijn oudste en mijn jongste hebben felblauwe ogen).
      Maar niet getreurd, ook een babybezoekje geeft recht op een zakje doopsuikers :-)

      Verwijderen
  2. Ha leuk, een wedstrijdje! Owla, niet simpel. Ik gok: 1=Pjotr, 2= Siegert, 3=Torben en 4=Hilke.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Proficiat, u heeft het goed geraden. Er wacht een doopsuikerzakje op jou ten huize Zeemeermieke.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. Proficiat, u heeft Karen goed gevolgd. Ook voor jou ligt er een zakje klaar.

      Verwijderen
    2. Jeuj! Ben trots dat ik dat helemaal zelf had bedacht, maar werd lui ik zag dat Karen het al voluit had geschreven. Hihi!

      Verwijderen