vrijdag 13 februari 2015

My loved ones #boostyourpositivity

My loved ones.

De zee en het strand


Bij hen voel ik mij altijd goed. Hun weidsheid brengt rust over me. De rechte lijn van de horizon zorgt voor een afbakening. Letterlijk, van de ruimte waar ik woon. Figuurlijk, van de stroom gedachten in mijn hoofd. Of is het een begin? Een belofte misschien? 
In  de zomer laat ik mij verwennen door de masserende beweging van de golven en de warme geur van het zand. In de winter verwent het strand ons met de allermooiste schelpen. 
Vandaag was het dan weer de ideale plek om Siegert in slaap te wandelen. 

En hopelijk is er in de nabije toekomst nog eens tijd voor een ritje in een zeilwagen....

En natuurlijk zijn er nog die andere 'loved ones', maar daarover vind je meer in de linkerkolom van deze blog. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten