woensdag 11 februari 2015

My guilty pleasure #Boostyourpositivity




My guilty pleasure: 

ORANJE












Ik ben zot van oranje. 
Nee, niet van de hollandergekte, nog van de voetbalclub, gewoon van het kleur. 

Het begon zo'n 16 jaar geleden, toen ik al mijn vrije tijd doorbracht in zeilwagenclub De Krab, met als clubkleuren blauw - oranje. Zoals een echte fan verzamelde ik alles wat blauw/oranje was. 
Het blauw is stilletjesaan wat vervaagd, het oranje is over gebleven. 

Ik hou van vrolijke, felle kleuren (en heb een hekel aan de grijs-mode). Oranje is mijn favoriet onder de felle kleuren. Het is voor mij de ideale middenmoot tussen geel en rood. Geel vind ik soms wat te flets, rood soms te hard. Oranje is altijd goed, in alle tinten. 

En niet alleen enkele muren in ons huis zijn oranje, ook onze voordeur pronkt in mijn favoriete kleur. (de ramenhandelaar verklaarde mij net niet zot toen ik zei dat ik een oranje voordeur wou, hij stak mij nog vlug een kleurenkaart grijstinten in de hand)


1 opmerking:

  1. Je kunt samenlopen met mijn echtgenoot: dat is ook zijn lievelingskleur!

    BeantwoordenVerwijderen