dinsdag 10 februari 2015

Hier word ik blij van #boostyourpositivity

Vandaag werd ik blij van de blogpost van een vriendin, van kadoburo "de firma dankt u"

Het is eigenlijk eerder een triest verhaal. Het 'heimwee'pakje dat ze met zoveel zorg maakte voor een vriendin die in Chili woont, is 'verloren' gegaan in de post.

Maar het feit dat ze zo'n pakje maakte,
dat ze van die leuke pakjes maakt in het algemeen (neem maar eens een kijkje op defirmadanktu, je vindt er zeker ook een leuk pakje voor een geliefde)
en dat ze zo'n goede vriendin is voor haar vriendinnen,
en dat we vroeger zoveel plezier maakten samen (oei, daar word ik nu toch een klein beetje weemoedig van, want ik mis het soms een beetje tussen het luieren en voederen door, zo onbezorgd plezier maken met vriendinnen)
Dat alles samen (en ook nog iets anders), deed me vandaag glimlachen.



((c) defirmadanktu )


En o ja, dat kleine tekstje in het midden, dat komt van ondergetekende.



2 opmerkingen: