maandag 9 februari 2015

Boost your positivity

Na vorige week met plezier de #boostyourpositivity post bekeken en gelezen te hebben, waag ik me er deze week ook aan.
Vooral omdat ik wel wat positivity kan gebruiken.

Natuurlijk, het leven met een #12weker is best wel positief. Elke dag is er wel iets positief: een leuker lachje, een nieuw klankje, grijpen naar een speelgoedje...om nog maar te zwijgen van de eindeloze knuffels.
Maar ik moet het niet zeggen zeker dat zo'n baby (en een groot gezin) ook vermoeiend, en soms lastig en druk, en dan toch ook weer soms saai is.

Met zo'n kleine baby in huis krijgt een mens niet veel gedaan. Amper de belangrijkste huishoudelijke taken, laat staan iets leuks.
Vandaag kroop ik voor de tweede keer sinds de bevalling vol goeie moed achter de naaitafel, om na 10' te moeten stoppen omdat kleine meneer echt geen zin had om te slapen, en neen, ook niet om wat alleen  in de relax te zitten. De armen wou hij, mama's armen.

En zo gaat het met zowat alles wat ik wil ondernemen en vind ik mijn leven voor het moment ook wel een beetje saai.
Maar deze week probeer ik daar verandering in te brengen met #boostyourpositivity

1 opmerking: